alptoyyy Bety2 sabret canım gerçekten çok özlüyorsun o günleri oğlum 17 aylık gözüme o kadar büyümüş geliyor ki
Zlm Bety2 benim kızım kolikti hergun 18.30 da başlardı ağlamaya 23 e kadar hiç susmadan ağlardı hicbirsey fayda etmezdi 23 dedinmiydi susar uyurdu