Sivilce adet dönemlerim yaklaşırken yüzümde normalde de tek tek çıkardı, gebelikte omuzlarımda çıkmaya başladı görünmediği için önemsemiyordum ve oynamadığım için de geçiyordu. Doğumdan sonra özellikle çene bölgemde tabiri caizse sakal bölgesi gibi sivilcelerim çıktı içleri dolu dolu biraz araştırdım ama hormonlardan olabildiği yazıyor yaşayan var mıdır, ne zaman geçer , tedavisi var mı. Bebeğim 45 günlük emziriyorum diye ilaç da kullanmak istemiyorum geçeceği yerde iyice arttı