Bebeğimin kulağında ihtihap var dedi sağlık ocağındaki doktor antibiyotik verdi kullandım bi kaç gün sonra çocuk doktoruna gittik oda sadece kir birikimi dedi sizce bıraksam skntı olur mu boş yere de devam etmek istemiyorum yani 2 3 gündür de vermiyorum