Siyahbeyazkadin merhaba ben estetisyenim güzellik merkezim var lazer epilasyonun hamileyken de emzirirkende hiçbir zararı yoktur ama hiçbir faydası da yoktur çünkü her iki durumda da vücutta hormonal dengesizlikler yaşandığı için bu dengesizlik kıl köklerinizide etkiler ve kıllarınız dökülmez dökülse de tekrar çıkma olasılığı vardır. Emzirmeyi bıraktıktan 6 ay sonra tavsiye ederiz genelde