Eymenalp2824 benim kızım da 13 aylık olmak üzere ve memeye çok düşkün. Başka türlü uykuya asla dalamıyor. Bir de uykusu olup da karnı toksa eyvah eyvah… Kıyamet kopuyor ağla ağla nefesi kesiliyor. Hal böyle olunca ben de uykuya geçişlerde memeyi kesmeye karar verdim çünkü bir şekilde kendi kendine uyumayı öğrenmesi gerekti ve ben el atmadan bu düzelmeyecekti. İlk 4 5 gün zordu, hatta 5. Günün sonunda pes ettim çünkü çok daha fazla ağladı, krize girdi. Şimdi tekrar başladım ve çok daha iyi gidiyor. Geceleri uyanıyor ama meme vermeden uykuya geri geçiriyorum. Sabaha karşı uyandığında kalkıyoruz, kucağıma alıyorum, konuşa konuşa emziriyorum.