basaktpe12 Kızlar bu hastaneden doğum kağıdı ile başvuru yapıp kaç ay sonra ptt den aldınız doğum yapalı 2ay oldu gecen gittim hala yatmadı olarak gözüküyor oğlumda da başvurdum gene yatmadı dediler bende daha gitmedim ben mi yanlış yapıyorum anlamadım
Ysr35Kdr basaktpe12 3 ay içinde yatıyor gitmenize gerek yok ki arayın postaneyi soyluyorlar zaten yatıp yatmadıgını cnm
Anneyim_35 basaktpe12 e devlet üzerinden ptt üzerinden yapılan kurum ödemeleri yazın ordan çıkıyo adınıza yattıysa gitmenize gerek yok 3 ay içinde yatıyo para
Sevvedaa Anneyim_35 sayenizde bende kontrol ettim yatmış para. 20 kasımda doğum yapmıştım 19 ocakta yatmış.
goktug_064650 basaktpe12 bende sizin gibi bekledim gelmedi sonra e devlete girdim dedim burda görünür mü acaba diye evet göründü iade gitmiş yatmış da. E devletten böyle bir devlet ödemesi olduğunda nereye yatacagina dair hesap güncellemesi yapılan bir bölüm çıktı. Ziraat bankası hesabımi girdim 1_2 gün içinde hemen oraya yattı süt parası.