Annelerimiz soruma cevap verin lütfen bebeğim hastalandı geniz akıntısı var öksürük var doktorumuz antibiyotik verdi oda iki vermede ishala çevirdi yani günde 5 kes kaka yapar oldu hepsi cıvık civik probiyotikte kullanıyoruz aslında antibiyotikle başladık ama pek faydası olmadı doktorumuz ishal için bir mama varmış LF diye onu ver dedi o bağırsak düzenler dedi bebelacin LF mamasını aldık kullanıp memnun kalan var mı acaba