Kızlar ben pozitif çıktım 4.günğm ama kızım bugun ateşledi acile götürdük test aldılar. Ama sadece agızdan aldılar 9 aylık kızım burundan da alınması gerekmezmiydi yoksa küçük bebeklerde sadece agızdan mı alınıyor. Bide covit geçiren bebekleriniz varsa ne gibi yollar ilerkediniz kendi dr’umaa yazdım şimdilik calpol yeterli dedi siz neler yaptınız 9 aylık kızım var