İyi akşamlar kizlar bişey sorcam benim bebeğim şuan 3ay4gunluk iki buçuk aylıkken sütüm yetersiz olduğu için. Mama verdim bir hafta kadar günde bir yada iki defa verirdim essema optipro veriyordum mamayı içtikten hemen sonra kakasını yapıyordu bende korktum vermedim mamayi kestikten sonra yani bayadir koyu yeşil mukuslu kaka yapiyo acile götürdük enfeksiyon dedi ilaç verdi biraz kullandık biraz açıldı kaka rengi ama hala devam ediyo ne yapmam lazım bilgisi olan varsa cvp verirse seviniyorum çok korkuyorum bebeğime bişey olcak diye