Kızım hafif sallayarak uyuyor. Çok hafif beşinde öyle iki üç kere sallamada uyuyor ama illa ki öyle uyumak istiyor bende bugün sallamadan sakinleştirme yöntemini denemek istedim. Ağladıkça aldım sakinkeştirdim piş piş yapıcaz annecim dedin öptüm geri yatırdım ama çok çok ağladı 40 dk sürdü uykusu başına vurdukça daha çok ağladı acaba yanlış mı yapıyprım bilmiyorum. Uykusuda çok iyi gündüz üç dört uyku yapar 40-45 dk akşam 8.30 yatar sabah 7.30 kalkar kızım. Kötü birşey mi yapıyorum o öyle ağladıkça ben bugün çok üzüldüm içten içe ama kendiliğinden uykuya dalması daha iyi diyip kendimi avutuyorum bu süreçten geçen annelerden akıl istiyorum bu süreci nasıl daha kısa ve kolay atlatabilirim