Alnalprdha Kızlar yenilicem yatak odasını fikri olan var mı öneriniz fotoğraf atar mısınız 4 sene oldu sıkıldım artık
Umay12 Alnalprdha benim enza home sona yatak odam çok memnunum bir buçuk yıl oldu alalı ama şuan fiyatlar çok uçtu tabi. Toz tutmuyor kir vs çok belli etmiyor renginden dolayı
Bualemdeyeniyim Alnalprdha benm kayınpederim marangoz kendisi istediğim modelde istediğim renkte yaptı ahsap olarak yapıldı evde de değilim esim nöbette anca yarın atabilirim
Anne3838 Alnalprdha yemin ederim ters bişey söylemek isteyen bir tayfa var surekli.pusuda bekliyorlar. Boşver bacım istediğini yap para senin yatak senin. benim de 4 yıl oldu. benimki sıkılmak değil de her tarafı gacir gucur ses çıkarıyor bir de raylı almıştım dolabı sürekli bozuluyor. Ben de surda bekleyim ✋
EtiPetito Alnalprdha benim de 4 yıl oldu değişmek istiyorum inşallah güzel model atan olur inceleriz ben daha araştıramadım ya. Hadsizleri de ciddiye bile alma tamamen kıskançlıktan
Umay12 Alnalprdha evet ben bebeğim den dolayı çok artık yapamıyorum benim için çok kolaylık oldu evim aynı seriden hep. Uzun zaman İzne gidip geldiğimiz dönemler bile parmağını şöyle değirmeden dıştan o toz belli olmuyor hiç 😅
Alnalprdha Bualemdeyeniyim ay çok şanslısın canım bende bu rattan yatak başlıklarina bayılıyorum bu ara
Alnalprdha Anne3838 ya bicbisey dahi olmasa bu kişinin kendi kararı isterim istemem hadsiz dolmuş burası gerçekten
Meyroooo Keşke insanlar konusurken haddini bilerek konuşsalar. 3 senelik evliyim 3 kere oturma odamı değiştirdim birini sattım birini aldım bunun azgınlıkla ne alakası var al bacım gönlün ne istiyosa al
Alnalprdha Meyroooo benim için eşya insanın ruhunu değiştiriyor çok önemli ruhumu sıktığı an koyuyorum satışa üstüne katıp yeniliyorum seviyorum napiyim
Alnalprdha EtiPetito kiskanmasin beni kimse gerçekten ya evet canım yenilenmeyi seviyorum yaşadığım ortam çok önemli benim için
sahsina-munhasir 14 senedir hiç eşya değiştirmeyen ben.. 😄 bence musriflik. Ne gerek var? Eşyaya hiç değer vermem hiç. Dünya malı 🤗 Şaka şaka. 😄 Bana kalsa neler neler alacam da, şu karsimda portakal yiyen zalımın oglu var ya… 🥸
Alnalprdha sahsina-munhasir canım ikinci elden satıp üstüne koyup alıyorum bende benim için eşya çok önemli gerçekten sevmediğim eşya beni kötü etkkiliyor herkesin kendi kararı
Annefasulyesi Alnalprdha benim oda takımım konfor mobilyaydı canım ama ben çok memnun kalamadım. Ağaç olunca çok ağır oldu blrde bazası çok alçaktı o markayı tavsiye etmiyorum. Şimdi yatağımızı değiştirdik Bambi magnasand therapy kullanıyorum oldukça memnunum. Ayrıca insanlar bir başkasında olan şeylere yorum yapıp can sıkmaya bayılıyor boşver. Her seviyesize cevap verecek olsan ohoooo🤦🏼♀️
mmssmm Alnalprdha ikea hemnes karyola, bir de pax/hasvık gardrop sistemleri var. içi çekmeceli. bende değiştirmek istiyorum, aklımda o modeller var.
Tombikdonerartikcokpahali Eby6 İsteyen istediği postu açabilir. Fikir almak için açınan bu posta,böyle bir üslub’a aykırı yorum yaptığınız için yorumunuz silinmiştir 👍🏻
Anne3838 SeninAnnenBirMelektiYavrm Kadinin biri azgınlık yazmış da gece gece sinirim bozuldu. İlla bir postun altına biri boyle bozmak için birşey yazıyor. Niye kardeşim ya niye. Aman bosverin silmisler yorumunu zaten Allah razı olsun 🙏
Bualemdeyeniyim Alnalprdha evet bende cok seviyorum seckinbambu var instagrmda ordan bakıp yaptırabilirsin istersen ben de 4 sene olcak evleneli bu sene. Benm zamanımda yoktu öyle o yüZden yatak baslık baza satın almıstım içine yatak giren modelden😅 ben koltuk döşemeleeini değişeceğim önceliğim o
Alnalprdha Bualemdeyeniyim inşallah herşey gönlünce olur hemen bakayım bende o hesaba yaptiricam sanırım 🥰
gibicibicis Alnalprdha benimki bundan değil ama bunu magazada gördüm bayıldım renkleri fotodakinden daha tatlı ve ben açık renk mobilya sevmem ahşap, ahşap siyahçıyım ama bu çok güzel
Leyla0613 gibicibicis benim yatak odam bundan kalitesinden asla memnun değilim ilk evlendiğim yıl 3 kere sürgüsü bozuldu şimdi de dolap aynaları çıkmış düşecek diye ödüm kopuyor yapıştırmam lazım görüntü ve ahşap kalitesi güzel tabi