Kızım bir ara 9 10 gibi yatıp 7 de kalkıyordu. Sonra 12 de yatıp 9 da kalkmaya başladı. Şu son iki haftadır 8 9 10 arası yatıp sabah yine 9 da kalkıyordu ama iki gündür de 11 12 gibi yatıyor 😅 acaba neye göre böyle bozuluyor uyku düzeni anlamadım. Kendim geri çekebilir miyim 9 veya 10 a ? Uyku düzeni oluşturmam iÇin ne yapmak gerekli ? Siz neler yapıyorsunuz?