Merhaba tecrübeli anneler 🙋♀️
Geçen hafta cuma 4. Ay aşımızı olduk iki bacaktan yaptılar. Hemşire bir şişlik olabilir diyip bizi Eve gönderdi. Neyse yıkama konusunda bir şey demedi ama 3 gün yıkamadım ben. Yıkadıktan sonra fark ettim ki iki omzunda da 2 ay aşısının olduğu yerde egzama gibi kurumuş kabarmış kulak arkasında da benek benek kırmızı bişeyler çıkmış götürdüm tabi ki hastaneye kendi doktorumuza gösteremedik götürdüğüm doktor üstün körü bakıp aşının yaptığını normal oldığunu söyledi. Birde yanakları da kırmızı kup kuru başına gelen varmı kafam çok karıştı. Gece uykuları çok bölünüyor acaba kaşıntı mı yapıyor yardımcı olursanız çok duacınız olacağım valla 🙏🙏🙏