PelinBacak Merhabalar…Bebeğim 9 aylık by by alkış öpücük, al ver gibi şeyleri yapamıyor erken mi şu an yoksa geç mi kaldı, sizinkiler bu davranışları ne zaman yapmaya başladı?
Yamanikomm PelinBacak 9 aylik yapmiyor daha ne kadar cok gosterirsek o kdr aliyor suan alkisa meyilli ban yapmkyor ama masaya filan vuruyor
Morfrenk PelinBacak 9.ayın sonunda alkış yapmaya başladı, baybayıda ondan sonra öğrendi ama henüz anlamlandırmamıştı. Yaşından sonra baybayın anlamını anladı. Öpücüğe de o sıralar başladı ama 2 ay sonra unuttu. Şimdi hiç yapmıyor. Geç değil ya sadece odağını dağıtmadan bunu aklında tutması zor oluyor çünkü o aylarda gözleri fıldır fıldır olduğu için😂 yapar ama merak etmeyin kaşla göz arasında ne zaman öğrendi anlayamazsın
unkurabiyesii PelinBacak 9 aylık kızım 7. Ayda alkış yapıyordu ama ben sürekli ama sürekli alkış yaptım üç beş değil yani . Öpücük dışında hepsini yapıyor şuan öpücüğü öğretmeye çalışıyorum. Mesele ne kadar çok ve ne kadar yerinde tekrar ettiğinizde aslında. Günde 50 kere alkış yapıyosanız en az öğrenmemesi neredeyse mümkün değil 😊
ikiprens_annesiii PelinBacak 1 yaşında hala bay bay yapmıyor 🤭 öpücük keyfi isterse atar beyimiz. Alkışı 6 buçuk aylıkken abisine baka baka öğrendi 🤗
Arasinannesiiiiii Valla biz de 11 aylığız canım sadece alkıs yapıyor aklına gelirse onun dışımda bisey yapmıyor ben de geç kaldı biraz sanki diye düşünüyorum ama daha 9 ay erken gibi ya anca anca yapar sürekli öğretmeye çalışıyorum ama taklit etmiyor hiç
Tugceonrdml_ PelinBacak 9 ay 16 günlük anne baba mama meme bu kelimeleri söylüyor. Alkış al ver öpücük sıralama kafasını sallıyor müzik duydugunda mırıldanıyor. poposunun üstünde zıplar gibi hareketler bunları yapabiliyor ama hiç by by denemedim bildiğim kadarı bazı bebekler geç yapıyor bazıları herşeyi zamanında doktora veya gelişim pediatri ile görüşmekte fayda var tv karsısındaki durumu da değerlendirilmeli tabiki
Sibell777 PelinBacak Canim kızım 13 aylık inan hala bay bay yapmıyor ama sen hep öğret hep göster onlar aklına kaydediyir ama canları yapmak istemeyince yapmiyolar emin ol
BugsBunnyy PelinBacak anca yapar 1 aydan takliti al veri 12 ay gbi yapar anca siz devamli rol model olun
Busramaden PelinBacak 9 aylıkken alkıs yapıyodu sar makarayı da yapıyodu al ver olayını 10 ayın sonunda basladık sımdı 11 aylık baya cozdu daha ıyı al ver konusunda bay bay yapıyo ama bılınclı degıl 11 aylıgız
Aydeeeee Kendi kendine alkis yapiyir 8 bucuk aylik bebegim. Bi ara benim agiz hareketlrimi taklit ediyirdu onu birakti bikerw oyle opucuk atiyordum bi anda oda yapmaya basladi sonra gun icinde tekrardan yaotim yine yapti sonra diger gunler unuttu 😀😀😀 bide bizim evde buyuk kopek oyuncak var onu cok biliyor hav hav nerde diyoruz direkt ona bakiyor sonra guluyor cok seviyir iyiki almisim
Ayazhan-1302 PelinBacak bende ne çok takmıştım bu konuyu araştır araştır duruyodum 1 yastn sonra anca yapmaya başlamıştı şuan 3 yas olcaz
Mlkko PelinBacak Karşısına geçip alkış yapmayın sadece. Yemeğini yedikten sonra aferin ne güzel yedin bravo alkıışş deyip alkışlayın ya da emekleyince ne biliyim oyuncaklarını atınca verince falan ne güzel yaptın bravoo falan deyip alkışlayın. Ben öyle öğretmiştim sonra yemeği bitince alkışladı aferin lafını duyunca alkışladı öyle öğrendi
Yagmurdm PelinBacak kizim 7aylikken opucuk atiyor ve yuzunu cirkin yapiyordu suan 8aylik by by yapiyor, ona öretiyorum surekli konusuyorum onla bi kac tekrarda hemen ogrenip kendisi yapiyor cok tatli oluyo opucuk atinca sarki soylesem kafasini sallar
Asya001 PelinBacak 10 aylık bebeğim alkış yapıyor 2 3 defa da öpücük yaptı eğer ben doğru anladıysam bu kadar takma bence her çocuğun gelişimi farklı 9 aylıkken yapmaz 11 ayında belki daha fazlasını yapar
Ahriek PelinBacak sürekli farklı şeyler göstermeyin bir hareketi yapıp öğrenene kadar istikrarlı davranın ilk bu bu yapın her şeye ,sonra başka bir şeye geçin yoksa geç yapıyorlar bazı bebekler
meyaski PelinBacak Bizimki karıştırıyor ya. Geeel geeel dediğim zaman elini sallıyor, bay bay dediğim zaman eliyle ağzına vurup ses cikariyor. Bazen durduk yere kendisi elini sallayıp deeeğ deeğ gibi bir ses çıkarıyor. 8 ay 28 günlük su an. Zamanı var muhtemelen
PelinBacak Arkadaşlar bebeğim 10.5 aylık alkışı ve by by I öğrendi herkese çok teşekkür ederim cevaplar için 💐💐💐😆