Asyahavvatayfun valla eşim dun gıttı teste pozıtıf cıktı 19 aylık oglum var bugun annemlere yolladım bende durup daha cok kapmamak adına gıttım teste verdım suan sonucu beklıyorum negatıf cıkarsa bende aılemın yanına gıdıcem ıstersen yaptır cnm aklın kalmasın cocugunla kna gore ılgılenırsın yada onlemını erken alırsın