Buse_efe Her ikisini de denedim ikiside kabız yaptı bebeğim süreklü ıkınıyor çok zorlanıyor başka önderiniz varmı 🥺
Teemo07 Buse_efe similac tan memnun kaldım ama oturduğum yerde bulamadığım için değiştirmek zorunda kaldım. Suan sma kullanıyoruz. Ondan da memnunum