Az once kızımla babası salonda esimin annesigille görüntülü konuşuyorlardı. Kizimin telefon atma huyu var , esimin telefonu da attı sanirim . Sonrasında cat diye bi ses oldu . Ben de içeri girip çocuğa mı vurdun dedim sessiz ve sakin bir şekilde kimse duymadı yani. Bizimki de ne vuracağım çocuğa saçmalama diye bana el kaldırdı. Siz olsanız ne yaparsınız bu durumda ?