Merhaba anneler maksat muhabbet olsun 5 aylık bebişlerinşz neler yapabiliyor 🤭 ilk ben baslıyayım
Yuksek sesle bagırıyor
Cıglık atıyor
Kahkaha ile guluyor özellikle ablasına
Tam tur dönüyor
Döne döne Bi uctan Bi uca gidiyor
Uykuyu pek sevmiyor
El gıdaya baslamadık sadece anne sütü alıyor
Cok hareketli doktor muayne bile edemedi en son kontrolde 😍
Şimdilik aklıma gelenler bunlar buyurun sohbete