Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında yaklaşık 5 aydır sinirlenince dediği olmazsa yada koşarsa biseye ya TV nin fişini cekiyor yada televizyona iki eli ve tüm gücüyle vuruyor renk gidiyor geri geliyor daha önce kırdı bir kez oyuncak atıp sonra duvara aldık yapmiyordu 5 aydır yeni bir eve taşındık duvara alma sansimoz yok unitede ve vurma huyu devam ediyor inatla güzelce anlatiyorum kızıyorum ama yok devam ediyor bu şekilde olup bı öneri bulan varmı inat konusuna