Arkadaşlar merhaba bebegim 3 aylık ama doyduğunu anlamiyor 5 dakika bile emse peşinden hemen kusuyor fazlalığı. Ben kendim cekiyorum göğsümü, eger çekmezsem emmeye devam ediyor sonra cok kusuyor. Gun içerinde buyuk tuvaletini de güzel yapıyor. Sizce bu sekilde olmasi zamanla mi düzelecek?