Birbebekkkbircicek sakın sakınn doktorun demedi mi sana gayet iyi diye,bana doktorum anne sütü kilosu kesinlikle bebeğe zararı olmaz istediği kadar vermeye devam et ,bu arada öyle de aşırı içmiyor maşallah kıvamında içiyo bebiş,yarasın kuzuya bol bol sütlerin