denos_63 elini yumruk yapıp kafasına vuruyo bu her bebekte varmı ya eli ayağı durmuyo şekilden şekile giriyo çat çat kendine yapıştırıyo😂😂
Pericikk denos_63 benimkide geçen ay bana vuruyordu bu ay kendine vuruyor gördüğüm cevaplara göre normal heralde😀 kaç aylık bu arada
duygulilom Ahahahha benimki yakamı çekiyor yırtmaya çslışıyor kolyemi koparmaya çalışıyor eline ne denk gelse tutup koparıyor ahsjahshs