7 aylık bebeğim var alttan iki dişi şişti bir kaç gündür çok huysuzdu dün bugün ateşlendi bugunku ateşi 38. Bucuga kadar çıktı calpol verdim düştü tekrar çıktı sürekli ilaç vermek istemiyorum doğal yöntem bildiğiniz bir şey var mı hanımlar yardımcı olursanız çok sevinirim 😞