Rueemeysa Kızlar ben şehir hastanesinde normal doğum yaptım dikişlerin kendi düşer dedi ama sanki 10 gün sonra kontrole gel dedi diye hatırlıyorum normal doğum sonrası kontrole gidiliyor mu ilk hamilelik sürecimdi hiç bi şey bilmiyorum ya
N_duygu Rueemeysa evet ben de normal doğum yaptım 1 hafta sonra ve 40 çıktıktan sonra kontrole gittim
Gozdebelinay Aynen gidiliyolar dikişlerin durumuna birde enfeksiyon falan varmi ona bakılıyor 10 gun sonra gitmistim bende