Seda0651 Merhaba, oğlum da 3 ay 3 günlük. Doğduğundan beri uyku problemi var malesef. Sıçraması olduğu için yüzüstü yatırıyorum kafasını döndürebildiği için çok şükür. Yoksa mümkün değil yan veya sırt üstü yatamıyor. Gündüzleri 30 dk uyuyor 3-4 kere. Geceleri daha iyiydi. Ancak 3-4 gündür geceleri de az uyur oldu. İlk gün oldukça zordu benim için ama kabullenmem gerekiyor sanırım bi süre böyle geçecek gibi.🥺 Umarım geçicidir. Gün içerisinde ise oyalamak çok zor 10 dk ev tipi anakucaklarında oyalanıyor. Hep kucakta genelde.