Ozgeakah Bebeğim 5 ay 24 günlük 2 numara mamaya geçtik ama sanki çok fazla tok tutuyor bu 2 numara bunu yaşayan var mı daha az içmeye başladı
ErdoganEda Ozgeakah aynen 1 haftası oldugu için dedim tok tutar bazen bazı bebekler de tok bazılarını doyurmaz