ya kizlar oglum sabaha kdr uyanip uyanip agliyo kucagimda yatiriyorum susuyo niye boyle olmaya basladi anlamadim ki doktora götürdüm bir suru tahlil istedi ultrason falan ama hicbir sey demedi dis donemindeyiz evet 6 disimiz cikti ama hicbirinde bu kadar krize girmedi huzursuzdu ama su an cok baska uykusunda agliyo bazen uyaniyo agliyo susmuyo asla sinirim bozuldu ya napmam lazim neden boyle siz yasadiniz mi bunu hic