Merhaba anneler yaklaşık 1,5 ay sonra 4 yaşında kızım ve oğlumda 9 aylık olucak o zaman uçak yolculugumuz var oğlum uçaktaki bebek pusetine sıgmıycagı için almayı düşünmüyorum ekstra koltukta çok pahalıya gelıyor iki koltuj alıcaz üçümüz için aşağıda ki apratı kullanan varmı acaba kızım ayaklarını uzatıp otursa oğlumuda yanına uyutsam sıgarmıyız yoksa hiç kullanşlı olmazmı çok kararsz kaldım uçak boşsa 3 lü koltukalara gecerm çok rahat olur ama o da küçük bi ihtimal riske grmek istemıyorum tavsıyelerine ihtiyacım var 😥 yolculuğumuz toplamda 36 saat sürücek 3 aktarma yapıcaz ama ilki ve sonu 1 er saat kucagımda uyanık olur onlarda değil sadece uzun sürecek uçuşta kullanıcam bunu o da 11 saat sürecek