7 aylık bebeğim var. Doktor az dil bağı var ama dilini dışarı çıkartabiliyor kestirmeye gerek yok dedi. İki doktora götürdüm iki doktorda öyle dedi ama ara sıra aklımı kurcalıyor acaba konusmada sorun olur mu diye. Bizim gibi dil bağı olupta kestirmeyen var mı