Arkadaşlar iyi akşamlar. Lütfen bana yardım edin. Oğlum iki buçuk yaşında. Kreşe verecektim ama bezli kabul etmiyor istediğim yer. Tuvalet eğitimine başladım. Geceleri ve gündüz uykusunda hiç yapmıyor altına. Sabah hadi tuvalete diyorum. Geliyor ama lazımlığına yapmıyor. Çiş yok çiş yok diyor. Sonra fırsatını bulduğu ilk an pantolonuna yapıyor. Konuşuyorum dinlemiyor bu konu ile ilgili şeyleri. Anne çiş geldi diyor hemen tuvalete götürüyorum ama yine aynı döngü. 2 gündür bir damla bile lazımlığına yapmadı. Hep pantolonuna yapıyor. Ne önerirsiniz? Ne yapmam lazım?