Merhabalar , kızım 3 aylık sol bacağındaki kalça eklemi tam oturmamış o yüzden frejka yastığı verdi doktorum toplamda 90 gün kullanım süresi olduğunu söyledi bunu kullanan var mı aramızda ve kullandıktan sonra iyileşme gösteren yada olumsuz bir durumla karşılan kimse var mı bacaklarda yürümede simetrisinde sonrasında sıkıntı olan oldu mu frejka yastığı yüzünden bacağında gelişim geriliği Olan oldu mu bilgilendirirseniz çok sevinirim çünkü şuan çok ihtiyacım var buna 😕