Oğlum 3 buçuk aylık 2 hafta sonra işe başlıyorum. Lansiloh ve wee marka biberonlrı denedim asla almıyor. Biberonla aç da kalsa asla emmiyor. Emzikde kaç kere denedik onu da almadı. Ne yapacağım bilmiyorum zorlamak isyemiyorum meme reddi olur diye her gün deniyoruz ama yok kuyamet kopruyor ağlıyor ama asla emmiyor