Vaveylaaa benim oğlumu yazmışsın . O kadar ağlak huysuz bi bebektiki nasıl büyüttüm hiç zevk almadım. Hep ağlardı tüm gün kucakta gezerdik. Kaç dr gezdim bunun neyi var diye. Hiç bişeyide çıkmadı çok şükür. Ama aşırı huysuz bi bebekti 12. Ayınada kadar kucağımdan inmedi. Oturmakta yok ayakta gezerdik. Bebek arabasına binmezdi. Kanguru sevmezdi. Şuan 21 aylık evet biraz rahatladım ama huysuzluğu aynı.