Gulcanaycan Esmaky hayir benim dikislerim icerde disardakilerde yakildigi icin hic kirmiziklik yok ilk gunden
Elfgzmszgn 7 ay oldu daha yeni yeni kırmızılığı azaldı, bazı Dr lar krem veriyorlarmış düzenli sürünce iz kalmıyormuş bana Dr um vermedi, ben de araştırıp uğraşmadım ama zaman zaman rahatsız edici görünüyor
Esrainciylmz Elfgzmszgn ben doktor tavsiyesi olmadan aldım bitane ama cok kullanmadım bende rahatsız oluyorum göbekteki çatlaklar altındaki çizgi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Aman tanrım dedirtiyo
Busraktuncc Esmaky benimde 26 gün oldu kırmızılık var daha gitmedi ağrı sancı geçti çok şükür o da geçer inşallah zamanla 🙏
Eliftas 9 ay oldu hala kırmızı usutmemeye dikkat ediyorum ozellile çorap giyiniyorum soğuk bir yerde ayaklarım kalsa direk Şancı oluyirum sezeryan yerimden