Minik-kus Kızlar önerisi olan varmı kullanıp memnun kalan Karaca almıştım aşırı pismanim hep soyuldu çok kötü oldu değiştirmem lazım oysaki sadece iki sene kullandım
MavisacliAnaa Minik-kus gerçekten mi karaca almayı düşünüyorum bende Karaca bio diamond 7 parça olanı
gocebebirbayan Minik-kus aaa ciddi misin ? Benim de granitler Karaca daha kullanmadım bir sürü tencere olunca öyle duruyor 4,5 sene önce almıştım. Nasıl soyuldu hangisi senin ki
birfincantuzruhu Minik-kus emsan arven 7 parca pink granit seni kullanıyorum 2 buçuk yıldır çizik dahi yok 🤞
Minik-kus MavisacliAnaa sakin derim ben hiç memnun değil çok kötü ürünleri tencere ve elektronik konusunda karaca hayır bence
gocebebirbayan __asyanil canım senin ki hangisi bende 4.5 yıl önce almıştım çeyizime ama hala kullanmadım
Minik-kus gocebebirbayan aldım evlendigimden beri kullanıyorum en küçük granit tencere mesele çorba yaparken bakıyorsun çorbanın üstüne siyah siyah boyalar var plav tencerem de aynı plastik ve Yalta kasik kullandım hep makinaya da atmadigim halde berbat oldu
Duham44 Minik-kus benimki de karaca makinayada atiyorum 3 yıldan beri kullaniyorum cizik falan da yok henuz . Seri mi farkli acaba sizinkinin
Zeliff Minik-kus granite ne yapsan Bir süre sonra soyuluyor bende çok pişmanım. Yeniden alacak olursak döküm alacağım granit asla birdaha
endoplazmikretikulumiste Minik-kus bende Karaca kullanıyorum 3. Senesine girdi çelikte var ama elim hep granite gitti hiç soyulma olmadı ama sapları makınaya girdiğinden aağa sola çarptıgından soyulmalar oldu tabi hepsinde oluyor ama granitinde hiçbişe yok taş gibi
Mom73727 Minik-kus dört yıldır Karaca granit kullanıyorum hiçbir sıkıntısı yok ilk günkü gibi sağlamlar