cocoblog1 bebeğim sadece mamayla besleniyor kızlar 40 günlük mama kutusunda 5. 6. haftalarda 90oz olarak beslemek gerektiği söylüyor siz ne kadar veriyorsunuz
Ceren_301121 cocoblog1 canım biz 53 günlüğüz bizde sadece mama bebegim emmiyor sagıyorum ama azaldı sen 60 yap doymazsa 30 daha yaparsın benim oglum bazen 60 bazen 90 içiyor
Bebegimm1 cocoblog1 ben ilk ay 60 1.ayindan sonrada 90 verdim eger fazlaligi kusuyorsa ona gore ayarlarsiniz olcuyu
Nisan12 cocoblog1 Bebekler emme refleksi ile doğdukları için sürekli emmer isterlermiş benim kızımda öyle sanıyordum devamlı aranıyordu devamlı ama yetiyordu da maması
cocoblog1 Nisan12 ya işte aranmakta ziyade ağlıyor doymuyor heralde diyorum bende tabi doğru mu bilmiyorum
__asyanil cocoblog1 60 90 ver sütün varsa sadece sütünü ver bence sağdıktan çoğalır ben iki satte bir sağıyorum biriktiriyorum uyurkende veriyorum uykuları bölünmüyor
Nuray23 cocoblog1 bazen oluyordu ki 60 bazen oluyordu ki 120 . Bazen 90. Yani ben istedikce verdim. Atıyorum 60 içti ama istediğini belli ediyodu gidip bı 60 daha yapıyorum kalan kalır diye ama hepsini bitirdiği oluyordu. Bebeğinin iştah durumuna göre ayarla bence.