MSU2021 Kizlar son zamanlarda sizdiriyir sanki, aktif bebek aldim onda hic sizmadi . Ne diyosunuz bu duruma? Sizde nasil oluyor?
MSU2021 Vanilya bende 6 bucuk kilo 3 numara kullaniyordu 4 siparis verdim. 50 adet de baby turco aldim. Bi denicem onuda herkes cok memnunmus.
Vanilya MSU2021 İnşallah memnun kalırsın. Premıum 6 kullanıyoruz. 4 paket aldım. Yarıya geldi. Çok pahalı
MSU2021 Vanilya yaa ben 2 saati gecirmiyorum habire degistiriyorum yok yani dayanmiyor. Ve ben bi paket bitirene kdr 2 kez zam geliyor bi beze.. bezler cok onemli sonuxta popisleri icin ama bu kadar pahali olmasi da sacmalik duzeyinde artik.
MSU2021 Deletedmom6262 ordaki kilolara gore kullaniyorum ama sanirim onlara bagli kalmamak lazim. Aktif bebek de de 3 numara kullandim hic sizdirmadi.. premiumda nerdeyse her bezde sizdirma olmustu
MSU2021 rosesbabys ben ilk dogdugunda prima pure care almistim o daha da iyi premiumdan ondan da sizdirmisti. Oglus diye mi acaba pipi yukarda kaldi fln.
Merve MSU2021 son aldığım pakette sızdırdı iletişime geçtim hatalı seri varmış sanırım. Yeni bez yolladılar
MSU2021 Merve aa nerden almistiniz? Belkide bana da oyle gelmisti ben trendyoldan aldim ama satici ebebekti
Merve MSU2021 getirden almıştım ben. 5 no kullanıyoruz. Doğdu doğalı kullanıyorum diyebilirim ilk 4 ay prima harmonie kullandık sonra premiuma geçtik. hiç yaşamamıştım böyle sorun 🥲 29 aylık kızçem bu arada 🥰
unkurabiyesii MSU2021 premium care bi kaç kere benim kızımda sızdırma yaptı geceleri o da çok çiş yaptığında oldu :) o yüzden şimdi korkumdan gece pampers pure gündüz premium care kullanıyorum pampers daha kalın diye hiç sızdırmadı şuana kadar.
2bebelianne__ MSU2021 kızım doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum çok memnunum suan külot bezini kullanıyoruz hatta
Keremikoo MSU2021 prima premium care kullaniyoruz dogdu dogali. Arada baska denemeler de yaptik ama taşma sorunu ya beden küçük gelirse ya bez fazla beklediyse ya da cirtlarini duzgun baglamadiysak yasadik. Hepside kendimizden kaynakli. Bezin kabahati yok.
MSU2021 Keremikoo aslinda mantikli ama ben 3 numara premiumda cok fazla sizdirma yasadim, 3 numara aktif bebek aldigimda ise hic yasamadim. Aktif bebek daha ufak premiumdan aslinda.. ve ayni bagliyorum surekli veya surelerde benzer