Allah rızası için okuyun 😞Arkadaşlar , bebeğim 5 ay 21 günlük ve dayanılmayacak gibi ağlıyor , mama vb besin hiçbirşey yemiyor , sütüm yetmediği için emziremedim 4 aydan sonra . Doğumunda 2 hafta sonra bu şikayetler başladı . İlk 4 ay kolik dediler , sonra besin alerjisi dediler diyet mama ( neocate) verdiler . 1 ay kullandık fakat alerji testi yaptık ve negatif çıktı şuan geri aptamil mamaya döndük ( ilk 4 aylık süreçte kullanmadığımız mama kalmadı keçi sütü mama bile denedik ) vel hasıl artık dayanamıyorum ağlamasından ve hiçbirşey yememesinden 😞 ölmek istiyorum. Ne yiyor , ne uyuyor ne de ağlaması duruyor . 20 yaşındayım daha genç bir anneyim ş urfada yaşıyorum urfada götürmediğim doktor kalmadı , en yakın antep bi orayı da denemek istiyorum çok çaresizim umarım derdime deva bulunur . Bir günlük yaşantım çok zor kanguruyla WC ye gittiğimi bile bilirim , asla derin uykuya dalamıyor hem bebeğim hem ben çok yıprandık yardımcı olursanız sevinirim