Merhaba sevgili anneler. Bebegim 2 gün sonra 2. ayını dolduracak. Erkek bebek. Simdiye kadar gaz krizlerimiz tek tükdü. Son iki gündür aglama krizlerine giriyor. Gazini aliyorum 5 dk sonra yine aglama krizine giriyor. Memeyi aglayarak birakiyor. Aksam mamasini verirken biberonu bile almadı. Tepinerek aglıyor resmen. Çok çaresiz kalıyorum. Şimdi güç bela uyuttum ama uykuda bile rahatsız ıkınıyor gibi. Kendi gazina uyaniyor yine huysuzlaniyor. Gaz problemi gittikçe azalır demisti doktorumuz ama bizimkinin son 2 günü 2 aya bedel oldu resmen. Tam gazdan mıdır sıkıntısı ondan da emin değilim. Gaz çıkarması için bacaklarini karnına bükme hareketi yapıyorum, bir yerine bisey mi oldu diye cok vicdan yaptım.😔Ama öyle olsa acıdan uyumazdı sanırım. Ilık duşla masaj da yaptim bana mısın demedi? Sizlerde gaz durumları nasıl? Nasıl atlatıyorsunuz? O ağladıkça benim ömrümden ömür gidiyor.