Kızlar bugün evden acil çıkmam gerekti bi işim çıktı. Emziremeden çıkmak zorunda kaldım oğlumu 10 buçuk aylık kaynanam bakıyodu işim olunca hazır paket süt vardı onu biberona yarı su yarı süt şeklnde yaptım verdim aç kalmsn diye kaynanama içirmesini söyledim. İçmiş ama korkuyorum bi yandan iyimi ettim kötümü erken verdim diye birşey olurmu 😔