Cırtlı bez kullanıyorum. Külot bez denedim kışın zor oluyor kat kat giyindiği için yazın belki daha iyidir ama şöyle bir sorunla karşılaştım bezi giydirip yatırmıştım kızımı en fazla 1 1buçuk saatlik bir uyku afedersiniz tüm çiş dışına çıkmıştı üstü yatağı hep ıslanmıştı. Yan tarafları biraz gevşek gibi herhalde ordan çıktı. Ama tuvalet eğitimi sırasında külot bez kolay olur sürekli tuvalete gideceği için