ilknury Bebeğim 2aylık. Doğumdan sonra saçma insanlar yüzünden kötü şeyler yaşadım o stresle de sütüm az geldi. Tam anlamıyla toparlanalı 10-15 gün oldu. Şimdi sütümü artırmak için uğraşıyorum 🙏🏼 çok mu geç kaldım? Böyle sonradan sütü artan var mı?
Littlebird ilknury 3 aydan sonra arttı bebeğime yetecek kadar. Bol bol emzirin beslenmenize dikkat edin artar
Yasemin38 ilknury hiç.geç olacak bir durum yok canım beslenmene dikkat et bol bol su iç günlük 2.5 3 litre ve sık sık emzir bebeğini saat gözetmeksizin😊
ilknury nilisko geç kaldım diye panik yapıyorum biraz. Biraz arttırdım ama bebeğin de iştahı artıyor. Onun hızına yetişmeyecek diye korkuyorum
nilisko ilknury Bebeğim 10 aylık şu An bile dikkat ettiğimde sütüm artıyor bazen stres yapıyorum ya da yediklerime dikkat etmiyorum hemen azalıyor. Hiç geç kalmadın diye düşünme zamanı yok yeter ki bol bol su iç uykunu al yeşillik ye gerçekten işe yarıyor