Merhaba anneler bebeğime ilk patates elma havuç verdim 3 gün kuralı ile havuca alerjisi çıktı. Sonra armut muz balkabağı yoğurt yumurta sarısı verdim balkabağı dışında diğerlerine alerjisi çıktı. Dün yine elma verdim bugün sabah kalktığında yine yüzü kızarıklık vardı 2 tane. Bugün ilk kez yeşil kabak verdim öğleden sonra. Az önce yüzünde kırmızı kabarıklık vardı. Öncekilerde kızarıklık ve ortası sivilce gibiydi bugün kabarıklık da vardı. Ben ne yedirecem yüzünü gördükçe üzülüyorum bir gün sonra da geçiyor bu kızarıklıklar tabi alerjisi olan birşey vermezsem tekrar. Sadece yüzünde çıkıyor. Yoğurt ve yumurta sarısı verdiğimde bel kısmında bezin içinde de birkaç tane çıkmıştı pişik kremi sürünce geçti. Alerji doktoruna götüreceğim havanın biraz düzelmesini bekliyorum. Yardım edin tecrübeli anneler