Yademom Benimki de öyle geçen güne bende böyle bir post açtım bende doku dolu alırdım şimdi öyle değil doymuyur herhalde anne sütü alıyor ama doymadığı noktada mama da veriyim biberon tutmadığı için kaşıkla veriyorum ve çok zor yarısı ağızdan dışarı gidiyor