Selam anneler ,Emzirme döneminde tek tük sigara içen var mı aranızda bir zararı oldu mu bebeğe
Ben hamilelikten önce kullanıyordum öğrendiğim gün bıraktım 9 ay hiç içmedim şimdi 20 gün oldu doğum yapalı canım istiyor eşim içince falan bir kere biraz içtim sadece ona birşey olur diye korkuyorum ama bazen içsem birşey olur mu ki