YavuzCagan
Şimdiden geçmiş olsun ben oğlumu 3.ayına girmeden sünnetini yaptırdım. Dr ped bardağın boyunu kısaltıp koyun dedi ama oğlum çok rahatsız oldu. Evde büyük numara bez vardı onu kullandım, bir sıkıntı olmadı.Ama sizin oğlunuz daha büyük bardak tutar mı bilemedim. Sünnet kilodu alıp, koruma kısmını kullana bilirsiniz. Yani kilot kısmından ayırıp. Ben onuda denedim ama oğlum küçük olduğu için rahat olmadı