DefneMeva0411 Bebeğim 3 ay 17 günlük birkaç gündür salyası çok arttı ve sürekli ağlıyor eli de ağzından hiç çıkarmıyor. Alt damağında hafif sertlik şişlik var bir de çok beyaz sanki dişi çıkacak gibi. Tavsiyeleriniz var mı neler yapabilirim?
_YanakReisinAnnesii DefneMeva0411 benim bebeğim de 3 aylıkken böyle başladı 5 buçuk hâla aynı ama ne gelen var ne giden 😬😤😂😂
Ysmndmrl DefneMeva0411 aynı sorunları yaşıyoruz benimkide 3 ay 22 günlük elimi kapıyor hırsla ağzına götürüyor benim 4 aylık çıkmış sizinde öyleyse geliyor olabilir
Littlebird DefneMeva0411 3 ay civarı salya artışı her bebekte oluyormuş bizimki de öyleydi ilk dişi 9 aylıkken çıktı. Ama 3-4 aylıkken ilk dişini çıkaran da var
DefneMeva0411 esraeerdogann _YanakReisinAnnesii Ysmndmrl Littlebird Nursena0606 Yasemin42 Caganbal Evet arkadaşlar an itibariyle kızımın dişi çıktı öğrenmiş olduk dişmiş çok erken oldu sürpriz oldu 🤣🤣🤣 Şimdilik 1 tane var 🤣🤣
DefneMeva0411 Ysmndmrl Atak dönemi diye düşündüm önce ama baya bembeyaz alt damağı çekebilsem çekip atcm
esraeerdogann DefneMeva0411 hiçbişey yapmadım valla çıkmasını bekledim şuan 9aylık 8adet dişi var 🤨 önüne önlük takmaktan başka şans yok😁
Ysmndmrl DefneMeva0411 sadece dişlik aldım eminde olamıyorum diş mi değil mi 1 hafta dobra doktor kontrolü var ona sorucam ama bazen parmağımla ben kaşıyorum o zaman rahatlıyor ve sık sık rmziriyorum
DefneMeva0411 Nursena0606 Bizim 1 tane gözüküyor ve bu postu açtığımdan bu yana iyice beyazladı hayırlısı olsun bakalım
DefneMeva0411 Ysmndmrl Bizde dişlik vardı zaten verdim ama eli kadar keyif vermiyor ben de tam emin değilim ama beyazlık gittikçe arttı. Yarın rota aşısı yaptrcm o zaman sorcam doktora bakalım ne diyecek
Yasemin42 Benşm kızımın da 3.5 aylık onunda salyası var ve sürekli eli ağzında. Kehribar kolye aldım. Taktığım gün salyası bi anda kesildi. Eline diş kaşıma eldiveni aldım.
esraeerdogann DefneMeva0411 ben denemedim ama hakiki yağ içine 10-15 adet karanfili havanda ez birgün karanlıkta beklet diş etlerini sür rahatlatıyor diyolar ama dediğim gibi ben uygulamadım☺️
Nursena0606 DefneMeva0411 Hadi bakalım. Bizimkisi şişti. Bembeyaz oldu. Sonra biraz morardı. En son patladı. 😀
DefneMeva0411 esraeerdogann Daha küçük ya huzursuzluğu da yok akışına bırakıyım bence 🤣🤣 çok zor da kalırsam deneyebilirim 🤣