Beril123 4 aylık bebeğim var yemiyorum hala ama normalde çok severim bazen çok canım cekiyor . Bazıları hiç kesmemiş yemeyi , siz tüketiyor musunuz
Asl90 Beril123 ben arada yemiştim o aylarda pişik yapar derler bizde ama bi sorun yaşamadım. Çok sık tüketmedim ama canım istediğindede yedim
lyl0742 Beril123 ben hiç kesmedim canım hamileyken de yiyordum doğumdan sonrada yiyorum bir sıkıntı yaşamadım.
Bsradskran Beril123 ben yiyorum bol acılı tarhana çorbası mesele 😂 bi sıkıntı olmadı şu zamana kadar oğlum 6 aylık olmak üzere