Bebeğim bi kaç gündür çok farklılaşmıştı sanırım diş gelecek ama bir şişlik belirti yok damaklarında. Uyumak istemiyor uykuya dalarken ağlıyor beslenmek istemiyor. Bugün kereviz çorbası yaptım. Orta boy bir kerevizin yarısını biraz patataes havuç ve biraz da pırasa ekledim. Severek bitirdi. Bi kaç saat sonra sonra bir anda çığlık atarak ağlamaya başladı. Ne yaptıysak susturamadık çok kötü oldum ilk defa böyle ağladı çünkü. Gaz yapmış olabilir diye biraz kimyonlu su verdim. Karnına masaj yaptım. Gaz sancımız hiç olmamıştı bu zamana kadar gazlı bebekler nasıl ağlıyor onu bile bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz gaz mı yapmıştır ondan mı öyle ağlamıştır ?