Mdmd bende gecen hafta böyleydim önce bi boğaz ağrısı geldi ölücem sandım ama grip olmuşum 3 günde atlattım. hani kış çaylarının içinde şeker gibi bişey olur ya kırmızı renkte atom mu ne deniyo. ondan için zencefil bal yapın süt kullanmayın sakın süt boğazı dahada tahriş ediyo ben kanlı kanlı öksürüyodum tahrişten. balgam oluşursa ozaman süt tüketin ben o şekilde balgam atabildim